-Rukis06- Doğdu ikinci gün sarılıkdan yattık sonra taburcu olduk üç gün sonra tekrar yattık ve Ogün hiç idrar yapmadı nokta kadar yapıyodu ve çok koyu ve kokuluydu doktora söyledim idrar aldık orada enfeksiyon görülünce sonra ile baktık doktorum nadir de olsa böyle bi şeyin olabileceğini söyledi. Sonra tedavi gördük 6 ay Allah'a şükür geçti temiz çıktı idrsrı.