Mom10 işte bende idrar kabını tuttum tam çiş yaparken kültür kabını açmamıştım hiç idrar kutusundan kültür kabına da paylaştırdım kültürde bin bakteri üremiş bana kızdı doktor dedim poşet kaka oldu attım elimde kutu ile bekledim size dedim hocam sonda ile alın beceremiyorum dedim bana çocukta travma yaratır sen işim bitsin keyfime bakayım diyorsun dedi bende hayır ne keyfi dedim ben beceremiyorum yapamıyorum ve bebekte travma olmuyor siz kendi rahatınızı düşünüyorsunuz asıl dedim ve kendisi sonda ile aldı idrar ve kültür temiz çıktı bakteri Çıkarsa eğer sonda ile alınsın canım doktora söyle senden kaynaklı olabiliyo ben yaşadım doktorun Yüzünden sürekli hastanedeyim