Muallimannecik Benim kızım da başta emmedi. ememedi. valla sen de 10 ben diyeyim 20 gün sağarak devam ettik. başta şırıngayla süt çoğaldıkça biberonla( tomme tippee) verdim. sonra slikon göğüs ucuyla emmeye başladı beni. ama çok yoruluyordu hemencecik. kalanını sağıp veriyordum son süt yağlı olan dha besleyici diye. iki ay da öyle devam ettik. önce emzirdim sonra kalanı sağdım verdim. 3. aydan sonra slikon ucu da bıraktık Allaha şükğr normal emmeye başladık.
Yılma sakın herşey geçicek