Muallimannecik merhaba
benim bebeğim şu anda dokuz buçuk aylık, ve beni hiç emmedi. Bende çok çaresizdim bir çok şey denedim ama almadı. Biberon vermiştim ilk günlerde, sütü sağıp veriyordum, sanırım hemen alıştı ona sonra ne yaptıysam almadı. ağzına bile almıyordu çığlık çığlığa ağlıyordu hep, 😢 maalesef 4 ay sonrada sütüm bitti. Şimdi mamayla besleniyor.