Melisinannesii kucağa alışmış o yüzden annesi.. Senin yada babasının kucağı ona huzur veriyor öyle uyumak istiyor.. benim bebegim de öyleydi.. şuan üç aylık oldu.. youtube dan uyku eğitimi ile ilgili şeyler ızledım çok şükür on gündür kendi beşiğinde ninniler eşliğinde uyuyor.. seninki de biraz büyüsün uykusu düzene girer inşallah