Melisinannesii bizde titreşimli ana kucağı aldık uyanıkken asla binmiyor. Gece ağlarken falan arada oturttum çığlık çığlığa. Belki biraz daha büyüyünce hoşuna gider bilmiyorum ama şuan hoşlanmıyor. Sallamaktan hoşlanmıyor, beşiği bile sallamıyorum. Çok zor gerçekten, bitki çayları içinde doktoruma sormadan kullanmadım. Muhtemelen de kullanma diyecek.