Gamze_cnky1 yani yetiyor demekki kan degerleri de iyiyse .yani fiziksel gelisiminde de sknti yoksa endise etmeyin.demekki istahli bi cocuk degil.benim buyuk kiz da nazlana nazalana yerdi hala öyle.yemesi gereken temel besinleri yiyorsa sknti olmaz.yani biz öyleydik oyuzden diyebilirim dert etmeyin cok.emmeyi de birakinca durum yine cok az yiyorsa ozmn takviye danisirsiniz doktora