Gamze_cnky1 ben geç başladım hatta bebeklerim premature diye 6 ay 20 günlük birine 7 aylıkken birine başladım o zaman hazır olduğunu düşündük çünkü doktorla, dogru dürüst tadım yaptırdım tüm kurallara uydum bir kere ne muhallebi verdim ne karışım yaptim bebeklerim çok güzel yer çok iştahlı hiç seçici değiller arkadaşım erken başladı tadımı öylesine bir kaç şey yaptı geçti başladı ev yemegine muhallebilere karisimlara çocuk simdi agzina lokma koymuyor, ev yemeği kısmına surda katılıyorum tadimlar bitince çocuk kendisine uygun şekilde ev yemeği ve çorba yemeli tuzsuz salcasiz zeytinyağlı olacak şekilde normal ev yemegine de 1 yaşında geçirdim