papatyatanesi evet 15 pro muydu birinin kamerası kötü diyorlardı 14 tü sanısım onunda pil ömrü 2-3 ay gibi bir sürede yüzde 80 e düşüyor diyenler oldu yani 13 ten pek şikayet duymadım hayırlı olsun şimdiden💖 çok uzun zamandır kullanıyorum ben başka seçenek hiç düşünmem 5 vardı yıllarca kullandım 7 plus vardı 1 yıl önce bozuldu onu da 2. El almıştım 7 yıl kullandım ıphone a ne gerek var diyenler 7 yılda 3-4 telefon değiştirdiler ☺️