minervadefne berfin_26 evet pek arası yok dediğim gibi kendi evindeki ikramlıkları da pek yememişti o yüzden böyle daha iyi sanırım ☺️
2minika minervadefne anladimm , yok kahve de çok güzel , ben hadi kahve içelim diye çağırırım hatta , hiç ayıp olmaz 😅