Gamzelibulut ben de sizin gibi iki yaşa kadar hiç ekran göstermedim. kendim de hiç izlemem,tv sevmem.ama kardeşlerime gide gele onlarda kuzenlerinin tv izlediğini gördü ve şuan tv delisi. bazen diyorum hiç açmamazlık yapmasa mıydım? izletmesem bile varlığına sesine aşina olurdu en azından. şuan sanki tv bağımlısı gibi anne araba aç diye krize giriyo. izlediği tek bi şey var zararlı da değil ama vicdanım cok sızlıyo😐 günde bir saate kadar izin veriyorum. belki aşinalığı oluşur tvden bıkar diye de ümit ediyorum.