Gamzelibulut
İnsan ona kızıyor zaten. Siz tek başınıza getirmişsiniz bu zamana, şikayetçi de değilsiniz. Amaan boşver zaten büyümüş diyenlere bakmayın, ekransız büyümenin meyvelerini sepet sepet toplayacaksınız, özellikle okul döneminde. Millet zannediyor ki çocuk ekran görür görmez etkileri gözle görülüyor. Asıl zararları okul döneminde görülmeye başlıyor. Siz bildiğiniz yoldan gidin, buradaki bir sürü ekran sevici anneye de örnek olsun. Sevgiler ❤️