Cih-65 çok haklısınız Allah yardımcınız olsun, işte daha geç olursa büyük kızımın okul dönemiyle çakışır diye korkuyorum. 1. Sınıfa başlayınca kızımla ilgilenmek istiyorum, yoksa çok zorlu olacağının farkındayım. Çok şükür annem ablam büyük yardımcım. Bakalım Allah en hayırlısını nasip etsin