Merhabalar arkadaşlar, 28 aylık aylık bi kız annesiyim. 26 yaşındayım, bu aralar kardeş meselesi gündemde. İlk kızım oldukça uyumlu bi bebek, yani binlerce kez şükürler olsun tuvalet eğitimini kolay atlattık bana artık çok bi zorluğu yok, evet arada mızmızlanıyor ama baş edilmeyecek gibi değil. Ben kızım 3-3,5 yaşına bastığında yeni bir kardeş düşünüyorum. Eşim de bu konuda istekli. Sizce çok mu erken olur ikinci çocuk için, araları tahmini olarak 4 yaş gibi olacak. Bu konuda deneyimli anneler yardım edebilirse çok sevinirim ❤️