Benim kızımda öyleydi,hala da öyle 2 yaş öncesi uyku gerilemesi oluyor öğleden önce parka götürüp ya da dışarı çıkarıp iyice yorulmasını sağlayıp öyle uyutuyordum.Çok ağlıyordu uyumamak için(gözlerinden uyku alıp esnediği halde)En geç 3,5 ta uyandırıyordum. Bu şekilde akşamda 22.00 gibi uyuyor