Merhaba güzel anne bizde dün sabah 10 gibi vurulduk 2 ay aşılarımızı verem aşısı bizi zorladı diyebilirim uykusunda uyanmayan çocuk uyutuyorum geri kalkıyor ağlayarak babası işten geldi benim oğluma ne olmus dedi düşünün :) huzursuzluk çok yaptı ateşide oldu elleri ve ayakları buz gibiydi ateşti olduğundan ben tek kat giydirdim ellerini ve ayaklarını da sürekli kontrol ettim gece uykuda inledi ama hep çocuğum. Şuan babası işe abisi okula gitti yanıma aldım huzurla uyuyor :) yumuşacık nefesini hissediyorum mis gibi sarılıp uyuyacağım şimdi . Sizde merak edip fazlaca telaş yapmayın bugün eski haline döner inşallah ah annelik ne kadar zorsun bi o kadarda güzel 🫶🏻😇