merve0715 daha ikinci ay aşımızı olmadık biz ama banyo yapılmıyor o yüzden tek çare şurup ve sürekli bez ıslatıp koymanız zıbınla kalması iyi olur gece de üstünü çok örtmeyin müslin bez varsa onu örtün ev sıcaksa eğer sürekli ateşini kontrol edin ve bu gece eşinizle nöbetleşe başında durun aklıma bunlar geldi zaten siz de bunları yapıyormussunuz