Ayla30 amineafraakkaya benim oglan 13 aylik bu ay adetim 6 gun gecikti oturdum agladim allaha isyan etmedim ama ilk cocuk ben kendimi ikinciye hazir hissetmiyorum daha
amineafraakkaya Ayla30 ya bende isyan etmek değil sadece ilki Sezeryan oldu daha onu atlatamadım zor geçti o yüzden endişem
Ayla30 Cok korkuyosan yinede bi tes al bende ilk adet olana kadar nerdeyse her ay test aldim suan kanallarin da cok acik oldugu icin korkman normal
serraninannesi06 amineafraakkaya kızım bir yaşına girdi bende bu ay regli oldum sut koruduğu için regli olmazmissin ama hamile kalabilirsin dikkat et 🌸
_YanakReisinAnnesii amineafraakkaya doğal yol dediğiniz geri çekilme muhtemelen oysa ki böyle bir korunma yöntemi yok. Büyük risk alıyorsunuz.
meliiii amineafraakkaya bebeğim iki buçuk aylık hala adet görmedim ilişki de 2. aydan sonra oldu doğal korunma ile bir sefer
5manolya1 amineafraakkaya ben doğumdan sonra 7 ay adet olmadım . Sonra 2 ay üst üste oldum. Ama bu ay 7 gün geçti.Bende çok korktum hamile miyim diye . İki kere test yaptım negatif çıktı. Hâla gelmedi adetim neden aceba . Başına gelen var mı çok stres yapıyorum . Testte negatif çıkıp hamile olan var mı