mm1 Alparslanmom__ biraz araştırdım şöyleki imkan varsa ilk 6 ay anne sütü deniyor ya.bu ilaclarda sütü azaltablyormuş. 6 ay sonra süt azalsa da önemsemiyor mu acaba doktorlar diye düşündüm.
Alparslanmom__ busbil Demek ki yan etkisi oluyormuş bende zehirlendim mi dedim ama hem ilaç hemde regl belirtileriymiş