mm1 Dr gittim emzirdiğimi söyledim.yasmin ismini yazıp verdi.ilgisizdi emzirdiğimi duydu duymadı anladım bile, bebeğim 17 aylık olucak emziren anneler Yasmin kullanan öneren doktor oldu mu, ilk kez hap kullanacağım.
Alparslanmom__ mm1 Allah Allah. Ben bir Yasmin i emzirirken kullanılmaz diye biliyorum ama yanlışta biliyo olabilirim
askbebegimmbenim mm1 zlynda kullanıyorum emziren anneler için uygunmuş ama diğerini bilemiyorum canım
ReSeLi mm1 bende çok araştırdım adette olmayınca korkuyo insan emziriyorum cerazette verdi Dr bana kullanıyorum
busbil Benim doktorum 40 kontrolümde zlynda önerdi. Emzirirken kullanılabiliyormuş bu. Yasmini önermedi, eczacıylada konuşmuştum
mm1 Alparslanmom__ biraz araştırdım şöyleki imkan varsa ilk 6 ay anne sütü deniyor ya.bu ilaclarda sütü azaltablyormuş. 6 ay sonra süt azalsa da önemsemiyor mu acaba doktorlar diye düşündüm.
busbil Alparslanmom__ evet oluyor bende ama siz yazana kadar ilacın yan etkisi olduğu hiç aklıma gelmemişti. Hatta korkup test alıp yaptım bir kaç kere
aysebb mm1 Zlynda kullanıyorum ben 1 yıldır bebeğim 15 aylık emiyor. Yan etkisi olmadı memnunum sadece adet olmuyorum onu kesti sanırım
Alparslanmom__ busbil Demek ki yan etkisi oluyormuş bende zehirlendim mi dedim ama hem ilaç hemde regl belirtileriymiş