kevsersanlii ben karşı değilim, bi kaç doktora götürmüştüm önerdiler. Çok rahat ettim, memeye düşmedi. Güzelce uyurdu. Uyandığında emziği tekrar verirdim uyumaya devam ederdim. Sakinlestirmesi çok iyi. Ben uyku zamanında veriyordum. Sabahtan akşama kadar ağzında emzik olmazdı. Uykusu gelirdi karnı tok ise emziği verirdim uyurdu. Sanıyorum ondan olacak ki 5.5 aylıkken emziği attı, emziği ağzından alıp çiğniyordu 😁 şimdi 11 aylık emziği sadece gece çok uykuluyken veriyorum. Memede uyuyor, tam yatıracağım hemen aranıyor o yüzden emzigi yavaşça veriyorum, sonra yatırıyorum. Aranmıyorsa zaten vermiyorum. Gün içerisinde asla almaz, hafif uykusu varken asla almaz. Böyle iyi oldu.