asilsmom_ ay ayni durumdayız 3bucuk aylık bebeğim vermek istemedim ama dışarı çıkınca bazen huysuzlaniyor emzik olsa susardi şimdi diyorum kış vakti genelde evdeyiz her an açıp meme veriyorum ama dışarda sorun oluyor oğlumdan biliyorum rahatlığı çok büyük emzik kullanmanin ama oğlum zaten biberonla beslendi meme almadı erken doğmuştu kızımda hep emzik meme reddi yapar korkusundan vermek istedim sonra versem mi deyip bir kaç denedim ama hep öğürdü kustu istemedim pişman oldum bir yandan iyi oldu dedim ama biliyorum yazın dışarı çıkmaya gezmelere başlayınca oda memeye daha çok bağlanacak ve emzik keşke alsaydı diyecem 😂