esmaats zeynep91 birkaç haber vardı bu konuda alınacak falan diyorsu doktor demek ki zararlı değil sizinkinde bir sikinti yoksa niye alacaksa doktor anlamadım
zeynep91 esmaats şöyle oldu deri altnda belliydi şişmiş derisi öyle dogdu 2.ayında patlattı dpktor saglamlıgına baktı gerek gormedi bazıları sallanıyoms kuvvetsız oluyoms onları cekiyolar öyle olsa bzmkide cekılecekti
uykuyusevmeyenbebe ebeyzz 8.aya girdik ve patladı 😂 altta iki diş var şimdi üstleride patlatmaya çalışıyoruz yani sanırım 😂 kimisi üstte patlamış diyor ama ben dişi görene kadar inanmıyorum 😂
esmermomm ebeyzz erkenden başlıyor belirtiler ama geç cikiyor. Tabi böyle kesin bir kuralda yok bazıları da erken çıkıyor bebekten bebeğe değişiyor