3247 ebeyzz her bebek farklı cnm ağzına götürüyorsa kalınıyordur diş ekleri o güzden bide salya akarsa diştir
ebeyzz esmermomm bizde de salyalanma var ara ara omzumu ısırmak istiyor ama diş için erken diyorum ben de kendi kendime 🫢🫢
esmermomm ebeyzz erkenden başlıyor belirtiler ama geç cikiyor. Tabi böyle kesin bir kuralda yok bazıları da erken çıkıyor bebekten bebeğe değişiyor
ebeyzz songulcandas çok zor olmuştuurrrr ama tek seferde kurtulmuşsunuz tek tek olsa hepsinin ayrı ayrı sıkıntısı olacaktı 😅😅
Ccyyln ebeyzz kızım şu an 10 aylık. Dişi yeni çıkıyor. Hem de üstten iki diş birden. O kadar zor ki anlatamam. Alttan çıkmasını beklerken üstten patladı
ceed 7 ay 22 günlük oldu hala çıkmadı ama 3 aydan beri sürekli kaşınıyor dişleri battaniyeniyesini ısırıp duruyor ve tabi eline geçen herseyi gicirdatarak hemde 😅
fatmaisgex ebeyzz 3 aylıkken belirtileri başladı şuan 3 buçuk aylık alt iki dişinin çıkmasına az kaldı
Ccyyln ebeyzz maalesef daha zor. Hiç uyuyamıyor çünkü. Gece yüz kez uyanıyor, gündüz sürekli huysuz falan. Bitik durumdayız
esmaats zeynep91 birkaç haber vardı bu konuda alınacak falan diyorsu doktor demek ki zararlı değil sizinkinde bir sikinti yoksa niye alacaksa doktor anlamadım