Öncelikle geçmiş olsun.
Benim göğüslerim 2. günden öyle kötü yara oldu ki, 1 ay boyunca acıdan çığlık atarak, artık gözlerimin önüne perde inecek kadar ağlayarak emzirdim. Bunun yanında bir de spinal anestezinin yan etkilerinden korkunç ağrılar, sezaryen yaramda enfeksiyon, en kötüsü ise hemoroidden oturamamak, yatamamak… Öyle ki doğumdan 10 gün sonra acil ameliyata alındım. Enfekte haldeki sezaryen yarama rağmen bebeğimi hep ayakta, iki büklüm vaziyette emzirdim. Benim bebeğim de iştahlıydı, hep emmek istiyordu. Hatta ilk 3 gün sütüm damla damla geldi. Ama sonra sütümün geldiğini gördükçe tüm acılara katlanmam gerektiğini ve hepsinin geçeceğini düşündüm.
Çok şükür öyle de oldu. Bebeğim kilosu, boyu, sağlığı yerinde hamdolsun. Silikon uç da kullandım. Onu bıraktırmak için de uğraştım. Kısacası hepimiz gibi ben de çok zorlu bir süreçten geçtim. Ama pes etmedim, bunun için Allah bana güç kuvvet, eşimden ve ailemden destek ve süt verdi. Sütün olmaması da dünyanın sonu değil elbette. Doğan büyür🌸 ama henüz yolun çok başındayken biraz daha dişinizi sıkmanız için kendi sürecimi paylaştım. Bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah.🌸