Bol bol emzir sütün artacak emin ol.Ben hala çoğu zaman tek tarafı emziriyorum.Bir göğüs ucu diğerinden küçük,içe dönük beğenmiyor bebeğim.Tek memeyle de doyar.Emzirmeyi bence bırakma,mama desteğiyle devam et artacak Allahın izniyle ilk zamanlar az gelmesi normal.