mrz_04 egelsenkonuss bizimde aynı durumdayız sürekli televizyon izliyor çok üzülüyorum bugün sulu boya yaptık ama en fazla 5 dk a sonra hemen sıkılıyor 😔
egelsenkonuss mrz_04 geçecek inşallah bu süreçler, ileride ikisi oynayacak beni istemeyecek diye kendimi avutuyorum