[silindi] merhaba🌸 isterseniz memeyi artık tamamende kesebilirsiniz ama tamamen kesmek istemezseniz bile gece kesme vakti gelmiş. (10.ayında gece beslenmesini kestim) maalesef ağlayacak sonuçta 20 aydır bunun varlığı ile uyudu ve alıştı biz nasıl alışkanlıklarımızı zor bırakıyorsak cocuklar içinde bu böyle. bıraktırdığım her destekte kademeli kesme yapmadım direk bıraktırdım meme mi istiyor yok hep anlattım artık büyüdün ihtiyacın yok, istersen su içip yatabilirsin gibi gibi eğer siz kararlı olursanız ve 3 gün vermezseniz inanın ağlamaları zamanla azalıcak ve biticek. su dışında da hiçbirşey vermedim bu sefer ona bağımlı olmaması için. ilk gece çok ağlayacak, ertesi gece daha az ve ondan sonra bakıcaksınız bir daha ağlamayacak. umarım cabucak alışır birşey bıraktırmak çok zor Allah yardımcınız olsun.