Merhaba herkese,
uyku eğitimi veren kişilerle görüştüm. Bir tanesi 24 bin lira istedi. O kişinin bedeli o kadarmış. Çok şaşırdım diğerlerinden farklı ne yapıyorsunuz diye sordum.
Uyku eğitmeni olmaya karar verdim.
Ayda 3-4 kişi bulsam bana yeter.
Sizce? Bu fiyatlar aşırı yüksek değil mi?