utkummm ozr42 emen bebek sik uyanirlar dediler diye gece beslenmesini kestim degisen bi sey olmadi dis olsa bile dogdugundan beri uyku sorununu asamadimki Evet hem uykusuzluktan agresif ve yorgun oluyorum hemde o da surekli uykusu bolundugu icin hep uykulu hep mizmiz
utkummm 16momm ya nasi yapcam elimden geldiginde destekleri kestim bu kadarini yapana kadar bile cok zorlandim ama pispisladanda durmuyo pispislarken bile kalkip duruyo geri yatiriyom
16momm utkummm bence memeyi falan kesebilmişsiniz oda kesilir ya da oda mı çok sıcak üstü mü kalın rahatsız eden bir şeyler mi var
Kelebeksevenat utkummm 11 ay 16 günlük kızım 06-07:30 arası uyanır uyanmasından 3 saat sonra ilk uyku İkinci uyku uyandıktan 3 saat sonra tekrar 20:00-20:30 arası gece uykusu Gecede 1-2 kere emmeye kalkıyor
utkummm derya0712 canlari tabi sagolsunda uykusunu guzel alamadigi icin hep mizmiz benimki gun icinde sizinkide oyle mi
derya0712 utkummm eskiden oyleydi de artik bence o da alisti mizildamiyor yani normal bir sekilde hayatina devam ediyor 🫠
melekesra3 Sabah 9 da uyanıyoruz öğlen 2:30 da uyuyor yaklaşık bir saat uyuyor daha sonra gece 10 11 arası uyuyor ,geceleride saatte bir uyanıyor mama veya su veriyorum tekrar uyuyor
utkummm melekesra3 yaa bi kere bi saat uyumayla nasi dayaniyoki gunduz mizmizlanmiyo mu benimki 9 da uyansa 3 saat sonra uyucak oluyo yani 12 en fazla 1 e kadar tutabilirim o zamana kadar bile cok mizmizlanir
melekesra3 utkummm benim ilk çocugumda öyleydi şimdikide öyle uykudan bayılması lazım yani benim bile vaktim olsa bıraksalar günde iki defa uyurum 😂hayret ediyorum tuhafıma gidiyor ama öyleler uyumuyorlar asla
utkummm 16momm yok gibi aslinda ama bilmiyorum ya kac aylardir denemedigim sey kalmadi duzelcegi yerde hala yarim saate bi uyaniyo
omerbartu1 utkummm belirli bir uyku düzenimiz yok ne zaman uykusu gelirse o zaman uyuyor ne zaman kalkmak isterse o zaman da kalkıyor çünkü ne yaparsam yapayım belli bir atak haftası aralığında o uyku düzeni zaten değişiyor aşağı yukarı iki yaşında ya da üç yaşında beni saat aralıklarında ona bir uyku rutini oluşturabileceğimi düşünüyorum o yüzden çok kasmıyorum açıkçası tabii ki bunu doktorumuzla birlikte ilerliyoruz gelişim vs her şey çok iyi çok güzel hamdolsun o yüzden de dediğim gibi kendi ne zaman uyumak isterse o zaman uyu ne zaman uyanmak isterse o zaman uyanıyor🙏🏻