melek2742 oioiden memnun kalan kadar pişman olan da var ben pandish marka aldım tabağını kullanıyorum ama kızım celik tatlı ve çay kaşığı hariç o mama kasiklarinin hiçbirini kullanmadı. Tabağı da almasam da olurmuş yani boşa almisim, genelde kendi kullandigimiz tabaklarla veriyorum, Bardak da cam bardaktan iciriyorum, sulugu da wee baby, çok memnunum kendi içmek istediğinde icebiliyor