Ben ebebekten mamajoo markanın ikili kaşıklarından aldım. Bebeğim metal kaşık da alıyordu bunu da aldı. Kokusu falan yok, ben beğendim. Oioi’nin bölmeli tabağı var elimde fakat açıkçası olmasa da olur diyorum.
Yiyecek olarak da og natural’in tarhana, pirinç unu vs ürünlerini kendi sitesinden aldım bugün. Geçen hafta da the good wild diye bir markanın filizlendirilmiş bakliyat unlarını aldım. Bebeğim henüz 6 ayını doldurmadı, inşallah 10 gün sonra tam olarak başlayacağım. Takip ettiğim ve güvendiğim kişilerin önerileri üzerine bu markaları tercih ettim, aynı şekilde ablam da kendi oğlunda kullanıyordu