seymaozy hayır olmadı. Ama şuan sorun sadece entübe olması değil. Ciğerler iyi durumda. Ama kandaki oksijen entübe olduğu halde yerlerde. Onun haricinde şekeri aşırı yüksek gibi kanda bir sürü değeri göçmüş durumda. Metabolik rahatsızlığı var ama ne olduğunu bilmiyoruz araştırıyoruz diyorlar. Bir hafta önce daha kanları iyiyken şuan iyi olan tek değeri yok. Bir gün önce sapasağlam olan çocuğun şuan yaşadığını bile anlayamıyorum