aura_meselesi_bu_sekerim Aloneeee kalbinizi ferah tutun Hepimizin yenidogan yoğun bakımlarına karsi bi on yargimiz var ama cok iyi hemsirelerde var Buna bizzat ben sahitlik ettm , konusarak altlarini degistirenleri parmaklarini tutarak izleyen hemsireleri Usumesin diye surekli vucut isisini kontrol edenleri gordum. Hep bir guler yuz hep bi ictenlik… sakin kotu dusunmeyin. Eminim hemsire ablalari ona cok iyi bakiyorlardir annesi
Aloneeee aura_meselesi_bu_sekerim umarım 🙏 çocuğum annesine kavuşalı daha bir hafta olmuştu doyamadan geri verdim yavrumu illaki üzülüyor insan. İyi haberlerini alabilirsem toparlanacağım inşallah bende
Aloneeee kizinaasikbiranne gece çok ağlar benim yavrum şimdi orda kimse bakmıyordur nasıl olumsuz olmayayım ki 😪
kizinaasikbiranne Aloneeee Eğer güvenilir bi hastaneyse çok iyi bakılıyordur benim kızım da 14 gün yattı ama hemşireleri çok iyidi her bebeğin başına bir hemşire veriyorlardı anne gibi bakıyorlardı belki oda öyledir
Aloneeee seymaozy 35+6 da doğdu. Ciğer geliştirici vurulmuştu doğunca küveze sadece kilosu düşük diye girdi. Ve bir sorun olmadan toparlanınca 25 gün sonra çıkmıştı. Geçen hafta perşembe yoğun bakım sonrası kontrolü vardı herşey iyiydi. Ne olduysa pazar günü bir anda oldu
seymaozy Aloneeee doğunca entübe olmadı mı hiç? haftası iyi doğmuş ciğer geliştirici bile vurulmuşsunuz bir sorun yoktur ben 31 haftalık doğum yaptım ciğer geliştirici bile vurulmadan doğdu sizinki daha önce toparlar adapte olamamıştır dış dünyaya henüz
canevikilic Aloneeee 15 gün yoğun bakımda yattı ilk 7 gğn entübe şekilde doktorlar başta çok korkuttu umutları yoktu açıkcası. Solunum sıkıntısıdan yattık ciğerine tüp takılıp entübe edildi doktor ben elimden geleni yaptım nefes veremem demiş eşime. Ama çok şükür geçti. Entübe olması korkutuyor ama size umut olsun diye anlatıyorum şuan kızım 11 aylık çok şükür geçti. Allahım tez zamanda size kavuştursun umudunuzu kaybetmeyin. E nabızdan yapılan işlemleri görebilirsiniz. Ben sürekli bakıyordum ordan. Çok zor Allah sizede güç kuvvet versin bebeğiniz çıktığında sarıp sarmalayacak gücünüz olsun.
lifewasntnoway Allahım yardımcınız olsun inşallah, ne kadar acı verdiğini biliyorum kelimeler kifayetsiz kalıyor. İnşallah tez zamanda kavuşursun yavruna, inan çok üzüldüm.
MeteNaz Aloneeee Rabbim şifa versin tez zamanda kavuştursun inşallah 🙏 kuzenimin bebeği de rahatsızlandı doktorlar anlamadı ama boğmacaymış nefes alamadığı için bu hastalıkta artık çok görülmediği için doktorlar bilemediler çok hırpalandı ama şükür iyi inşallah sizinde bebişiniz iyi olur.
Ayse5100 Aloneeee ah ah canım benim Allah’ım şifa versin belkide cigerleri tam gelişmedi erken doğduğu için o yüzden solunum sıkıntısı vardır ondan yoğun bakımda olabilir korkma bol bol dua oku bebeğine Allah’ım acil şifalar versin inşallah. Entube olup geri çıkan çok bebekler var umudunu kaybetme.bbenm bebeğim de 7 aylık doğdu 33 gün kaldı küvezde seni çok iyi anlıyorum
dyaman Aloneeee Allahım size bağışlasın yavrunuzu ağlayarak okudum yazdıklarınızı ,o yoğun bakım kapısında beklemek nedir bilirim .7 gün yattı benim evladım .Saçlarıma beyazlar düştü benim o 7 günde ömrümden ömürler gitti.Allahım yardımcınız olsun inşallah.🙏🏻Melekler korusun evladınızı .
gzplt Çok geçmiş olsun rabbim Şafi isimiyle şifa nasip eylesin umarım tez zamanda kavuşur bu günleri unutursunuz sağ salim kucağınıza almak nasip olsun 🤍
eknbrc Aloneeee ayy canım benim, allahım tez vakitte kavuştursun sizi🙏 benimde bebeğim gelişim geriliği ile doğdu tam 36.haftada. Düşük kilo sebebiyle neden alındı yoğunbakıma onu merak ettim. 2100 gr doğdu benim de kızım. Sizinki ne kadar doğmuştu?
Aloneeee anneo97 tıkandığı oldu ama ciğerlerinde sorun yok baktılar. Bizim şuan sıkıntımız sebepsiz yere nefes alamaması ve kandaki değerlerin yerle bir olmuş olması. Çocuk hasta felan da değildi birden oldu herşey ve tek düzgün değeri yok kanında. Metabolik rahatsızlığı olduğunu söylüyorlar ne olduğunu araştırıyorlar. Sebep ve kesin bir sonuç yok
Winghshell Aloneeee Rabbim evladını sana bağışlasın inşallah 🙏 sağ Salim kucağında evine dönmeyi nasip etsin Rabbim