Farahzeynep asocialmom eskiden ağlamadan uyurdu, şimdi gene kendi kendine uyuyır ama ağlıyor. Bugün konuştum ağlamayı bıraktı, yattı kendi kendine ama bu ay birAz zor geçecek gibi 🤷🏻♀️
Farahzeynep Ipegim gündüz 2 saat uyuyordu ben de iş güç yapıyordum, artık o uyanıkken yapıyorum 😂 sağolun