Balkizannesi benimki de bu akşam 8.50de uyudu , yarım saat sonra uyandı su içti geri daldı. Uyuyor hala. Sabah uyandığı saate göre yol izlemek lazım o zaman 😂 bir süre bir gün tek bir gün çift gideceğiz biz de büyük ihtimal. 😁 çok neşelidir, herkese güler, zaten bu ay hiç susmuyo sürekli ba ba ba de de de gel gel gel annee , bi çığlıklar bir bir şeyler 😂😂