gamze08 teşekkür ederim🙏🏻 biz tomografi Çektiremedik çok ağladı izin vermedi. Daha sonra tekrar götürdük bıngıldağından ultrasonla baktılar tabi çok az bi açıklıkla. Çok şükür görünürde birşey yokmuş iç kanama vs. Onun dışında kusma göz kayması hiç biri olmadı, iç kanamadan korkuyordum o da yoktu çok şükür. Ama ilk iki gün boyunca sabaha kadar ağladım üzüntüden