gamze08
Geçmiş olsun öncelikle 🥹Çok yüksek bir yerden düşmediyse, canı acır gibi çok ağlamadıysa heryerini kontrol ettin birşey yoksa 2 saat uyutma gözlerini takip et anormal bir şey yoksa rutine devam edebilirsin. Canım burda o kadar çok ahkam kesen varki boşver onların kendileri de aynı durumda olsa hemen yazarlar ama … Benim kızımda düştü çok az alçak bir yerden şükür birşey olmadı. Dikkat et tek bırakma koltukta falan yere koy çünkü belli olmuyor çocukların işi. Arkadaşımın kızı yatağında atmış kendi 8 aylık şükür omdana birşey yok,kontrol etmeden gidince doktorlar da birşey yapmıyor ki hele bir de bu salgın zamanı ortalık yıkılıyor. Kontrol amaçlı gittik hastaneye ama şifayı kaptık geldik. Sen doktoruna sormakla iyi yapmışsın boşver. 🌸