hlm250_ Sigortalılar alabiliyor mu çocuk parası bilginiz var mı eşim memur olduğu için verirler mi bana da
hlm250_ Ben eylül de aldım doğum parası sadece 300 TL verdiler yengemde eylül de doğum yaptı onun 3 çocuğuydu 1000 bir şey aldı çocuğun fazla olmasından mı yoksa eşimin memur olmasından mı kaynaklı anlamadım
Esoz1110 1bardaksu Bu paraya güvenip yapan olurmu bilmem de ihtiyacı olana her türlü yardım edilmeli bence
hazaa hulyaerol564_ aynen öyle doğanların günahı ne şimdi .. bari 6 ay 1 yaş sınırı getirilseydi. Vereceği para aylık mama ya da bez parası sadece oda yok doğmuş olanlara