Tubaalprsln TospikEmirr tam anlamadım ama yeni doğum yapacaklar için bence tam açıklama yapmadı herhalde
arelinannesi1 1bardaksu aylık değildi ki doğum paraları aylık mı oldu artık anlamadım ben 2 oğlum var en son ki mart doğumlu doğum parasını dahi aldığımı hatırlamıyorum
durulandiniz 1bardaksu Tek çocuğumun aylık masrafı 15 bin 2 çocuk daha yapsam 45 bin Ayda 5 bin vay be sırtım yere gelmez hemen doğuram😂
MeteNaz 1bardaksu ya zaten alt gelirliler genelde maddiyata bakmıyor ki adam yiyecek ekmeği yok 3-5 çocuğu var zaten. Orta ve üst seviyelerinde zaten maddiyattan çok artık dünyanın gidişatına baktıkları için çok çocuk sahibi olmayı düşünmüyorlar.
hulyaerol564_ Hiç bir şey anlamadım ben 🙄2025 itibarı ile mi 2 çocuk yapanlar alacak yardım yoksa şuan 2 yada daha fazla çocuğu olanlar mi alcak 🤷
maysamoms33 Ben ona 5 bin verim o yapsın zati muhterem hanımıyla 5 bin tesvikle çocuk yapanın da aklına yanarım 😄😄😄
ygzzmom 2 aylık bebeğim var henüz tek seferlik olan parayı almamıştım bundan yararlanabilir miyim sizce
hulyaerol564_ arelinannesi1 bu yıldan itibaren dogacaklar içinmis sanırım 🫢sanki diğerleri çocuk değil onların masrafı yok 3 buçuk aylık bebeğim War napalim yani tekrar mi bebe yapalım
hazaa hulyaerol564_ aynen öyle doğanların günahı ne şimdi .. bari 6 ay 1 yaş sınırı getirilseydi. Vereceği para aylık mama ya da bez parası sadece oda yok doğmuş olanlara
Aliarel Yaş şartı da var galiba. 29. Eee zaten herkes 28 gibi evleniyo. Kimseye çıkmıyo ki doğru dürüst
alparslan38 1bardaksu ben bundan pek bişey anlamadım iki çocuğum var masrafları 1.500 ediyor ki çok büyük bı rakam gibi söylüyor bu adam