Kızlar 8 aylık bebem.Sevmiyor benimki yapsam da yemiyor yinede çorba vs yapıyorum kendi yaptigim yoğurttan, sebze çorbası yapıyorum.Tereyaginda omlet yapıp veriyorum ama biz süt temelli gidiyoruz.Yani bişey yese bile ki yemiyor mıncıklıyor bazen ağzında çeviriyor falan.Çorbalarin suyunu içip tanelerini bırakıyor.Kilosu iyi onda sorun yok.Ek gıda konusunda sizin gibi değiliz biz sanki ya..Mücver vs yaptım geçen yani sürekli yere çaldı durdu.Her bebek her süreç ve her annenin yöntemi farklıdır ama böyle fiks menüler, başlangıç sıcak ara, soğuk ara, ana yemek vs gördükçe tuhaf hissediyorum.Yok mu benim gibi olan ya 😅