kamilee tek başına çocuk bakmak çok sağlam psikoloji gerektiriyormuş anladım. Eşim yurt dışına gidiyor iş için bi kaç hafta gelmiyor. Doğumdan sonra ara vermişti gitmedi. 4.ayda gitti evde bebeğimle tek kaldım.artık hormonlardan mı neyden bilmem sürekli ağladım ben ağladıkça bebeğimde huzursuzlandı ağladı. 7/24 benim kucağımda tuvalete bile beraber gittik. Yemek olark hızlı oluyor diye sadece yumurta yedim. Hayatımın en kötü bir haftasıydı travmam resmen. Allah tek bakanlara yardım etsin