Biz de öyleyiz ama ben hep çıkarmaya çalışıyorum avm ye gideriz orda oyun alanında çocuklarla oynar, parka gideriz orda yine çocuklar var, oyun cafeleri var siz kahvenizi içerken çocuklar oynuyor. Kışın tabi yakın ve kapalı yerler daha iyi oluyor. Markete bile gitseniz inanın onlara iyi geliyor. Sabahları ekmek almaya gideriz mesela, yani siz bir adım atın ikinize de iyi gelir