Minikprenses_1 cLearQueen masallah canım benimkide 3ay 3günlük dediğin gibi atak haftasındalar sanırım emerken uyuyor yatırınca yada gazını çıkarmaya çalışırken hiç uyumamış gibi açıyor gözlerini gece uykusuna 12gibi zar zor geçiyoruz 😅
arasbek 4 aylık olduk 1 aydır geceleri 1-2 saatte bi uyanıyor önceden 3-4 saat uyurduk bez ve kilomuz normal anlamadım ben de