tazeannisko ben hep 2 ay olana kadar alarm kurdum geceleri sonraları bazen 3 saati buluyordu alarmım uyanamıyordum hemen ama artık birkaç gündür kendisi uyanmadan uyandırmıyorum yine de 3 saat sonraya alarm kuruyorum kalkıp bi bakıyorum mışıl mışıl uyuyor zaten belli bi zaman sonra uyanıyor hemen emzirip geri yatırıyorum yine gidiyor bi 3-4 saat ve uykusunu almış uyanıyor sabah mutlu kalkıyor