tazeannisko benmki 1 aylık açıkcası doğdugundan bu yana kendi acıktıgında besledim 2saatte acıkıyordu kendisi bu aralar uzun uyumaya başladı gece 1 2 kez uyanıyor kaldırmıyrm açlığı biliyo ama ilk cocugumu 1 aylık olana kadar ben kaldırmıştım o tam tersiydı uyumayı severdi sonra yine kaldırmadm bu arada doktoru söyledi kaldırmamayı