tubidir ayseaksoy süreklii konuşuyorum. Artık kendi sesime tahammülüm yok. Aldım gittim geldim verdim at tut artık yeto😂 sürekli çocuk getiriyorum eve. Arkadaşlarıma yalvarıyorum bazen bebesini getirsin diye. 3 6 ve 9 yaş sürekli her gün görüştüğü arkadaşları var. Onların katkısı %70 bence. Sıfır ekran. Asla asla vermem de çok katıyım bu konuda. İlgi ilgi ilgi. Aktivite vs hiç yapmam. Herşeyi birlikte yaparız. Ev işi vs. Haftasonları 12. Ayından beri oyun grubuna götürüyorum birde.
byzss ayseaksoy bizim 32 kelime şu an henüz cümleye başlamadı aslında bazen bu kedi veya al baba falan diyor ama surekli değil henüz
ayseaksoy tubidir hepsinin baya etkisi olmuş. Bizim de ekran yok ama gittiğimiz yerde bazen açılıyor ona da müdahale edemiyorum 🥹
byzss tubidir sizi bulmuşken yine size sorayım dedim 😅 şimdi ben de kızıma sıfır ekran şeklinde ilerliyorum ama ben kendim telefondan bir şeyler izliyorum bazen o da ister istemez sese maruz kalabiliyor aşırı yüksek ses olmasa da acaba onun da zararı var mı siz de bu şekilde eyapiyor musunuz
tubidir ayseaksoy ediyorum ben ya. Kararlı olmam yetiyor sanırım hiç sorun eden olmadı. Yani küçğk bebeğim için bişey istiyorum. Bi zahmet yok demesinler. Canlarını almıyoruz. Beni film izlemek için çağırırsan ben tv kapst dersem oki. Ama biz sohbet muhabbet edicez. Tv ne alaka. 80 yaşında kş tv bağımlısı dedem bile kapat kapat çocuk izlemiyormuş dedi yani. Normalde hiç umursayacak biri değil halbuki. Yani bence söylenir. Kapattırılır. Çocuklar da telefon daha çok seviyor zaten. Madem sorun o. Ben hiç bunda sorun yaşamadım. Sürekli misafir ağırlıyorum. Son 1 haftadır her gün… bende gidiyorum. Herkes evli çocuklu. En küçük benim kızım. Hiç problem yaşamadım. Biz kafamızda halletmeliyiz bence önce.
tubidir byzss yok canım sesten sorun yok. Bende izliyorum mutfakta iş yaparken özellikle. Müzik açıyorum ona devamlı. Pedagog hatta müzik çok önemli demişti. Ama onun kafasını şişircek sesli şdyler izlemiyorum. Yani vurdulu kırdılı silahlı vs yok. Podcast dinliyorum genelde oda sohbet zaten
yesooo adaatuna adaatuna kesinlikle öyle. Her bebeğin gelişimi kendine özeldir. Kimi bebekken konuşur büyüyünce içine kapanır. Kimi bebek geç konuşur net kelimelerle konuşmaya başlar, kimi bebek motor becerilerini öne almıştır atlama zıplama tırmanma el becerilerileri daha ileridir. Yani çocuğun mizacı çok belirleyici. Yeni nesil annelerin hepsi çok ilgili ve çocuklar aktiviteden aktiviteye koşuyor. Demeye çalıştığım siz ne yaparsanız yapın çocuğun kurulu bir saati var o dolmadan bazı şeyleri yapmıyor. Kız çocuklarının bütün kilometre taşlarına erkeklerden daha önce ulaştığı bilinen bir gerçek. Lütfen çocuklar üzerinden kendinizi tatmin etmeyin. Günün sonunda her çocuk sağlıklıysa konuşacak bir zaman. Bebeklerimizi keyifle büyütelim. Kıyaslamak hiç doğru değil. adaatuna
adaatuna yesooo bunu merak bile etmiyorum başkasının kaç kelimesi var vs diyorum ya tamamen sosyal medyanın baskıları. Biz yeterince sevgi verelim orta düzey de ilgi versek yeter de artar zaten :) eninde sonunda hepsi büyüyor
aslann1 Aaaa sizin yorumlari okudukça ben şok benim oğlan çokmu tembel ya 7 kelime falan vardır yoktur . Okudukça şok oldum bende çok ilgiliyimdir ama genetik sanırım 😂😂