ayseaksoy adaatuna sizin erken anne demesi hoşunuza gitmezmiş bence siz ondan takılmamışsınız 😂 genel bir bilgiyle işim yok benim
ayseaksoy ezgiii12490 çok nadir sürekli değildi. Ama bebekler en basit olanı baba der ya o yoktu mesela 1 yaşına kadar dediğimden kastım bu
Cadisilae ayseaksoy 60 civarı kelimesi var. Kitap okuma- bultak küpler- halka geçirme dans bu şekilde geçiyor gün. Geçen biri sorduğu için saymıştım aslında hemen hemen her dediğimi tekrar ediyor. İkili cümle kurmaya çalışıyor ama daha yapamadı. Ayağın kaydı diyorum mesela ayak ka diyor susuyor gibi. Bu aşamadayız şimdilik
ayseaksoy Cadisilae maşallah tekrar etmesi çok güzel 🫶🏻 çok çok iyi ikili kelimelere geçmeye çalışması
floorjustice Bizde tam 15 aylık olduk gel gel baybay çiş cıs pisi pisi meme mama ceee dışında başka bidey demiyor endişe etmeli miyim?
3kedili2bebekli ayseaksoy evet ikizler kızımın daha çok kelimesi var ama oğlumun ortalama 20 22 tane falandır kız biraz daha çabuk öğreniyor dedi doktorumuz 😂
kubra00k 16 aylık . Hiç kelimesi yok. Sadece dede diyor. Okadarda kitap okuyorum flan. Ama genetikmi diyorum. Bende 3 yaşına doğru konuşmuşum, neden konuşmuyorum diye annem ağlarmış 😀 ama birden konuşunca beni susturamamışlar daha🤣
ayseaksoy Noname987 bildiklerini siz tekrar ettirin hatırlayacaktır, bizimki de yeni bir şey öğrenirse eskiyi unutuyor sürekli ben hatırlatıyorum 🥹
tubidir En son 80 de saymayı bıraktım 13 aylıktı. Şuan çok daha aktif ve herşeyi konuşarak anlatarak yapıyor. İkili cümlelere 3 hafta önce geçtik☺️