Hastaneye geldim. Doktor elle muayene yaptı, pek sorun görmedi sanki (genel cerrah). Ultrason istedi orda çıkar diye, saat 14:00’da ultrasonum var. Ultrasona aç girmek gerekirmiş bu arada, ben bildiğim için aç geldim 14:00’a kadar bekliyorum bakalım inşallah güzel haberler alırım basit bir şeydir