Kızlar 14.aydan bildiriyorum. Tam düzelmemek ile beraber arada kesintisiz uyuduğu oluyor. Ama çoğunlukla ağlayarak uyanıyor. Yani illaki bir derdi oluyor diş çıkarma süreci bitmiyor 1-2 hafta düzeliyor sonra hop yeni dişler şişiyor. Ama iyi haber alışıyorsunuz güçleniyorsunuz ben şahsen 4-5 saat uyku ile günü geçirebiliyorum 😂 yani 5-8 ay arası daha kabus gibiydi sanki. Şimdi en azından gündüz uykusu da yapıyor en az 1-1,5 saat.